7 Nisan 2012 Cumartesi

Herkese merhaba :)

Sizi bilmem ama ben bu aralar acayip bir şekilde yoğundum dersler falan derken kendime e haliylede bloga bile vakit ayıramıyordum .İşte bu yüzden de uzun süredir ne bir post hazırlayabiliyorum nede alışverişe çıkabiliyordum taa ki bu güne kadar .Annem  sağolsun bu gün bana şişlide güzel bir alışveriş turu attırdı özellikle pieces ,vero moda ,vero moda jeans ve derimodun altını üstüne getirdik ,artık haftalardır odamdan çıkmadığımdan mıdır bilmem ama ilk kez bu kadar sevdim havayı ve güneşi ,ve içimden tamam yaz gelmiştir dedim ^_^ ne aldığımı merak ediyorsunuz dur heralde yarın bir iş çıkmazsa post atmaya çalışacağım :) şimdi ise tumblr, facebook ve twitterdan topladığım ve hoşuma giden moda ile ilgili bi kaç resimle yazımı kapatacağım buyrunuz hanımefendiler gözünüz gönlünüz açılsın -.-




Özellikle bu eteğe bayıldım tam baharlık O.o

1 yorum: